Ревю на продукти #2




1. Натурална розова вода Nature of AGIVA

Бях доста доволна от този продукт, докато не изпробвах розовата вода на Аvon. Тази на Avon беше с лека аромат, за разлика от тази на снимката, която има натрапчива миризма. Също така розовата вода на Avon почиства много по-добре лицето.

2. Спрей за дълготраен грим на Avon
Един от любимите ми продукти, който ползвам всеки ден. Видимо добър резултат. Впръсква се от 2-4 пъти, като аз винаги впръсквам 4 пъти. Имам го от месеци и все още даже не е и наполовина изхабен. Цената е много достъпна и горещо го препоръчвам. В момента се предлага с нов дизайн на опаковката.



3. Кърпички за лице за премахване на омазняването Oriflame Optimals

Тук ще направя също сравнение между кърпичките на Оriflame и тези на една немска марка, които мисля, че не могат да се открият в България. Мога да кажа, че тези на Оriflame са няколко пъти по-добри. Една кърпичка премахва напълно омазняването, а от другите са ми нужни няколко, като се има в предвид, че аз нямам мазна кожа, а нормална към комбинирана.



4. Део рол он Wild Cherry на Рефан

Чудесен продукт, който получих като подарък заедно с ексфолианта за тяло. Не очаквах наистина да помога, но реших да му дам шанс, тъй като миришеше подмамващо и се оказа, че е страхотен.

5. Ексфолиант за тяло Wild Cherry на Рефан

Още един превъзходен продукт. Освен дивата череша, формулата включва и масла от бадем, грозде и кайсия. Ухае също хубаво и действа отлично на кожата.


6. Матираща компактна пудра Balea

Тази пудра въобще не ми допадна. Няма дълготраен ефект и трябва често да се нанася. Купих си я заради изгодната цена, но въобще не си струва. Пише, че съдържа и салицилова киселина срещу пъпки и по миризмата може да се познае това, но честно казано не видях някакъв ефект, нито пък съм очаквала да подейства.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram