Ревю на книга

Оставих те да си отидеш

Един трагичен инцидент. Минало, което не може да бъде забравено.



За част от секундата животът на Джена Грей преминава в кошмар. Нейната единствена надежда да продължи е да се отдалечи от всичко, което тя познава, за да започне начисто. Отчаяна да избяга от миналото, Джена  се мести в усамотена и отдалечена вила край стръмните брегове на Уелс, но тя е гонена от страховете си, мъката и спомените от онази ноемврийска нощ, която промени живота й завинаги. 


Със сигурност книгата би допаднала на всеки, въпреки че жанрът й е трилър. Успях да прочета книгата за два дена, тъй като бях на път извън България и нямах голям избор какво да правя - не разполагах с интернет. Но разбира се, това не беше единствената причина за това, че не можах да отлепя очи от нея. Аз обожавам да чета книги и още от самото начало тя привлича вниманието с една по-различна история, която едва ли сте чели в скоро време. В последствие лека полека се събират парчета от живота на главната героиня и изведнъж следва един внезапен обрат, а след него още един феноменален обрат, който съвсем не очаквах.  Харесаха ми малките детайли в книгата, които издаваха, че истината не такава, каквато изглежда, но въпреки това, е ужасно трудно човек да се досети. Историята ме държа под напрежение и с удвоено внимание и беше невъзможно да спра четенето за повече от 1 час.  Книгата не е толкова лесна за осмисляне и точно това ми допадна, че  мозъкът работеше интензивно :D. Тя подбужда различни емоции у човек и може даже да ви разплаче. Доверете ми се и когато имате свободно време я прочетете. 


Книгата е на авторката Клеар Макинтош и в България излезе през месец юни тази година, 2 години след дебюта й във Великобритания. Задържала се e 13 седмици в Топ 10 на ''Съдън таймс''.  Авторката е написала нова книга този юли и ще чакам с нетърпение да се преведе и на български. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram