Грижа за косата

Грижа за косата

Смятам да ви покажа моите любими продукти за коса и да ви кажа какво толкова харесвам в тях, пък ако нещо ви допадне може даже да съм причината да го изпробвате.



Балсам за къдрава и начупена коса на Balea


За този балсам съм говорила и в първото си ревю на продукти ----> http://revalueit.blogspot.bg/2016/09/1.html. Този балсам има удивителен ефект при мен - добре оформени и еластични къдрици са на лице. Както пише на опаковката, къдриците наистина издържат 1 ден. Ако имате буйна коса, 
каквато е моята, смятам, че може да ви бъде само в полза.

Шампоан на Garnier за по-силна коса без пърхот Grow Strong

Постоянно тествам нови и нови продукти срeщу пърхот, тъй като моят е много упорит и ето, че открих шампоан, който да ми помага на 100% в битката срещу пърхота. Много рядко се случва да попадна на шампоан, който да помага отлично и да има дълготраен ефект. Често се случва един шампоан да оказва помощ в началото, но когато стигна средата на опаковката вече да не действа ефективно. Също с употребата му, косата ми стана видимо по-мека и бляскава. Не гарантирам, че този шампоан може да помогне и на някого от вас, който има пърхот, защото при всеки е индивидуално и съставките реагират различно на всеки скалп. 

Балсам за пълно възстановяване Total repair 5 на Elseve 

Отличен 6 заслужава и този балсам за коса. Той има 5 действия - устойчивост, жизненост, копринена мекота, възстановяване и блясък. За мен лично няма по-добър от него, поне засега не съм срещала. Когато го използвам (понякога се случва да забравя) чувствам огромна промяна в косата си. По принцип съм скептично настроена към продукти с повече от 1 действие, но при този реално може да забележите промяна, ако сте с увредена коса, за която типични са липсата на блясък, косми като слама, повишено наелектризиране, по-трудно разресване и груба повърхност на косата. 

Възстановяващ серум за коса с арганово масло Spa Master Professional

Описанието на опаковката гласи, че омекотява, укротява косата и я прави копринена, и съм напъло съгласна с това. Също така й придава блясък и предотвратява появата на цъфтящи краища. Хидратирането и улесняването на разресването не остават назад. Главна роля за тези позитивни качества на продукта играе, разбира се, е аргановото масло.

Балсам с експресно действие Ultimate Oil Elixir на Schwarzkopf

Един продукт, който ползвам почти всеки път след баня. Омекотява, подхранва и прави косата лесна за вчесване и не се заплита, също така ухае уникално. Във възстановяващите му свойства не съм много убедена, тъй като вече накъсани краища са непоправими. Това важи за всички видове спрейове и балсами за коса, но иначе може да възвърне виталнистта на вашата коса.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram