Ревю на продукти №4




Матиращ лосион за лице Pure Skin на Oriflame

Понеже марката Oriflame е висококачествена реших да си поръчам този лосион за лице, който се предполага да матира кожата и в същото време да предотвратява появата на пъпки с помощта на салициловата киселина, която е включена в състава му. Всъщност НЕ ПРЕДОТВРАТЯВА ПОЯВАТА НА ПЪПКИ, но пък матира. Въпреки това аз си го купих по-скоро заради действието му срещу пъпките и затова съм силно разочарована. Този крем не ми беше в полза при все че нямам акне или някакъв особен проблем с лицето. Явно наистина само скъпата козметика може да помогне срещу тях. Ако знаете продукти на изгодни цени, които помагат, ще се радвам да споделите в коментарите :).

Глинена маска с есктракт от репей Love Nature на Oriflame

Маската много ми допадна. Обичам маски с глина. Точно тази е за мазна кожа и помага срещу разширени пори, премахва излишното омазняване и зареждат кожата с витамини, както всяка една маска с глина. Една опаковка използвах за 2-3 пъти, тъй като е 10 мл. Затова смятам, че продукта е изключително изгоден. Да не забравяме, че действа успокояващо и е добре да се ползва два пъти в седмица. Ако се чудите какво да подарите за Коледа изберете една маска от тази серия като допълнение към подаръка за приятелка и тя ще ви е благодарна.

Розова вода Radiance на Avon 


Една наистина качествена розова вода, която използвам за почистване на грим и лице. На един тампон слагам малко количество и това ми стига за да почистя и освежа цялото си лице. За пример колко е добра мога да кажа, че само с едно леко преминаване през клепача с тампон се изтрива очната ми линия от първия път без допълнително потъркване. Имала съм розова вода на Agiva, но тя е чиста розова вода и не помага толкова добре като тази. Ако търсите продукт, който почиства добре, то тогава заложете на този на Avon, ако пък желаете натурални съставки тогава за вас подходящ е този на Agiva.

Почистваща терапия срещу черни точки Clearskin Professional на Avon

Първоначално искам да кажа, че всички продукти от серията Clearskin на Avon няма да решат проблемите ви с кожата. Това е моето впечатление от тях. Този продукт представлява гел, който се нанася с пръст върху частите на лицето, където имате черни точки и се оставя да се стегне и след определен брой минути се отлепва. Това е нещо подобно на така наречените "nose strips", които премахват черните точки. Казвам НЕ и на този продукт. Не видях почти никакъв резултат и според мен и цената не си струва.


Дълбоко почистващи лепенки за нос Beauty Formulas 

Лентичките за нос срещу черни точки са супер алтернатива на този гел и ги предпочитам. Идват наистина на помощ срещу тези малки гадории. По принцип вървят по няколко броя в опаковка и стига да ги използвате редовно (имам предвид на седмица по един път) ще се отървете значително от тях. Доволна съм от лентичките на тази марка, но и от лентичките на Purederm. Важно е предварително да отворите порите си, за да постигнете някакъв ефект, а това може да стане чрез излагане на лицето на парна баня или след душ.


Озаряващо спрей-олио Skin So Soft и спрей-олио за тяло с двойна формула Skin So Soft на Avon

Нови продукти за мен са и тези. Те представляват олио за тяло под формата на спрей. По този начин те са 10 пъи по удобни за нанасяне и даже няма нужда от допълнително размазване с ръце. Практични са и спестяват време за случаите, когато бързате, а на мен лично това много ми харесва в тях, защото винаги закъснявам и трябва да бързам всеки път. Единият е с блестящи частици и по-скоро бих си го запазила за лятото, когато реално ще се забелязват тези проблясъци, докато другият е за омекотяване на кожата и вече съм го преполовила. Действително кожата ми я чувствам копринена на секундата след впръскване.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram