Идеи за коледни подаръци

Идеи за коледни подаръци

Остават само 10 дена до Коледа✨ и се чудех дали само аз се затруднявам при покупката на коледни подаръци и така реших да направя такъв пост, за да съм полезна за тези, които все още не са преминали през коледния шопинг. ⭐Възможностите, които съм изброила долу са доста изгодни като цена и смятам, че почти всеки би могъл да си ги позволи. Подаръците са преобладаващо за женския пол, така че ме извинете. За мен не е важно колко струва подаръка, а дали е избран от сърце и дали е вложена някаква мисъл в това.








1✩
 На снимката може да видите един комплект, който съм подбрала сама. Той се състои от дървен орнамент за елха, шапка и чашка, които са в едни и същи тонове. 








2✩ Друг комплект подбран от мен е този тук. Той включва душ гел и лосион с орхидея и боровинки от Аvon  и едно много свежо розово портмоне. 







3✩ Третата ми идея включва пяна за вана отново от Аvon и коледна метална кутийка, която ще напълня с домашно изпечени бисквитки.






4✩ Този подарък е за по-възрастни приятели и роднини. Свещникът на снимката е ръчно изработен в България. Много ми хареса начинът, по който е изработен и изкуствения сняг, с който е поръсен. Цената беше около 10 лева и според мен е чудесен. Купих го като подарък за семейство италианци, на които гостувах това лято и съм убдена, че ще се искрено ще се зарадват.







 5✩ Този подарък е направен ръчно и може да го създадете и вие, стига да ви допада идеята🌞. Става въпрос за коледна елхичка, която може да послужи първоначално като украса за някоя стая, а после да бъде изядена, тъй като вместо орнаменти на нея се залепят бонбони. Ще са ви нужни половин зелен катастрон, зелена гирлянда (може и друг цвят), бонбони (няма точна бройка) и евентуално звезда или в моя случай жълта гирлянда за върха. Първо правите фуния от катастрона и залепвате с тиксо, после увивате гирляндата около фунията, изпалзвайки тиско за закрепване и накрая залепвате бонбоните и слагате звездата/жълтата гирлянда. Успех!






6✩ И отново присъства козметика в подаръка ми. На снимката се виждат малък черен несесер от H&M, един балсам за коса с масла и балсам за устни с какаово масло от Avon. Всички знаем, че през зимата, подхранването на устните е от голямо значение. 






 7✩ И малко коледно настроение и от Jumbo с една коледна чашка и тефтер/органайзер в червени цветове. За допълнение и един мой любим чай. 










8✩ Защо пък не часовник? Има толкова нови модели на пазара и може да намерите както за 20 лева, така и за 120.




















9✩ Чанта също е добър вариант, стига да познавате вкуса на вашата приятелка/ майка/ роднина. Тази е от H&M и може да поръчате и от сайта им. Не бихте сгрешили и с шал, а този цвят е на мода през последните няколко години.















10✩ Нека се почувства топлината на Коледа с чифт сладки домашни пантофки. Миналата година накупих почти на всички приятели подобни и гледам, че ги носят и тази зима.💓 









Ако все още се затруднявате с идеи може да погледнете този линк към предишен пост: Идеи за подарък за момичета и жени.


Пожелавам ви приятно пазаруване и весели празници! 🎅🎄

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram